Det store hit i øjeblikket er vist February Lady Sweater, som er super flot. Jeg fandt den på Slagt en hellig ko og er blevet inspireret. Den er strikket oppefra og ned, så den skulle afprøves. Jeg tror den bliver et hit, jeg strikker den i noget groft silkegarn, som jeg har liggende.

Skal lige have monteret det sidste skulderstykke/bolero som jeg har strikket til datteren. Efter den mørkebrune, var hun nødt til også at have en i lys, og det vil jeg naturligvis gerne. Den er supernem, strikkes i eet stykke og skal kun syes ganske lidt sammen. Der kommer et billede lidt senere og opskriften findes her.

Skriv et svar

