Uhm – Paradis

Søn og mand gad godt en tur til byen sammen med mig, inden resten af dagen står på afslapning. Der var et par ærinder der skulle ordnes, og Nicklas skulle have lidt nyt sommertøj. Puh – det var varmt og der var masser af mennesker, en hel del var turister.

Vi sluttede turen med et besøg hos ParadIs – super frisk is, som er lavet indenfor 24 timer – uhmmm – det er virkelig lækkert, og dejligt svalende efter en rundtur i gågaderne i Aalborg. Der blev taget en slapper, selvom der var standsning forbudt 🙂

Forfatter Helle Kjær

Jeg hedder Helle Jeg bor i Aalborg, den bedste by i Danmark. Jeg er gift med min mand, som jeg har kendt i 30 år, jeg har 2 voksne børn, 1 svigersøn og snart bliver jeg mormor til vores første barnebarn. Så er jeg selvfølgelig også 'mor' til vores dejlige Jack Russell Terrier Anton. På min blog skriver jeg om mit helt almindelige liv ;-) Min store interesse er håndarbejde, mest strik og hækling. Senest er vævning også kommet i spil, og jeg øver mig stadig. Derudover læser jeg meget, mest krimier, men også biografier finder vej til mit natbord. Om sommeren bruger jeg meget tid i min have, og så har vi en en lille båd, som vi gerne sejler i. Skriv meget gerne en kommentar her på bloggen. Du må også meget gerne sende en mail til helles.havehus@gmail.com

Skriv en kommentar