Inden sommerferien rigtigt begynder, skal vi til Nibe Festival. Vi har fået billetter til onsdag-torsdag-fredag, så ferien starter altså efter arbejde onsdag.
Min kære mand mener vist, at vi skal bo i telt på festivalen, men jeg er nu ikke helt enig. Jeg er ikke helt festival-vant og jeg tror nu, at jeg foretrækker min egen seng når jeg skal sove.

Til gengæld hopper vi næsten af glæde over at DMI sender denne vejrudsigt ud til os:

Denne vejrudsigt står i skærende kontrast til det vejr der prægede festivalen sidste år. Ikke at vi var der, men vi har hørt om det. Sidste år valgte vi nemlig solsikre Mallorca istedet. Men i år skal det være – 3 dage hvor man bare skal sidde der, med den man holder af, og en iskold øl i hånden – og lytte til masser af musikalske oplevelser. 

Skriv et svar

