Sønnen og jeg var til afslutningsfest i Freja i går. Ungerne skulle spille kamp mod forældre og trænere. Bagefter skulle vi spise sammen, det var super hyggeligt. Mand og datter var ikke hjemme, og af en eller anden grund sover jeg altså ikke supergodt, når familien ikke er her. Vågnede med kanon hovedpine, tog 2 piller og lagde mig igen.
Nu skal jeg altså igang med dagens gøremål, jeg skal lige have gjort en smule rent, og så vil jeg bage chokoladekage til eftermiddagskaffen – tror børnene vil elske mig for det.

Skriv et svar

