Der er kommet regn i nat, meget regn. Godt for haven, den trænger. Græsplænen begynder så småt at blive grøn igen. Og fint for mig, når det kommer om natten.  Vågnede tidligt og lyttede til den silende regn, faldt i søvn igen. Senere da det var menneskeligt at stå op, viste vejret sig også fra sin skønne side. Pragtfuld blå himmel, med kun nogle få hvide dunklatter malet på.
Men ifølge vejrguderne er det ikke idag sommeren begynder. Jeg tror, jeg vil bruge dagen på at rydde op i mit tøjskab, så kender jeg en mand der bliver glad når han kommer hjem. 

 

Skriv et svar

